niedziela, 17 lutego 2013

Prolog

Czym jest prawdziwe cierpienie?
Tęsknotą za szczęściem.
Czym jest prawdziwe szczęście?
Umiejętnością życia, pomimo tęsknoty.
Czym jest prawdziwa tęsknota?
Wołaniem serca o nadzieję.
A czym jest prawdziwa nadzieja?
Wiarą, że nic nie dzieje się przypadkowo.



Proszę, odnajdź mnie zagubioną pośród wspomnień. Proszę, naucz mnie żyć na nowo. Pokaż mi czym jest szczęście, wywołaj uczucie ciepła. Nie chcę być samotna stojąc pośród ludzi. Proszę, odnajdź mnie w swoich ramionach. Nie chcę już dłużej być oniemiała na uczucia. Nie chcę tak dalej funkcjonować. Robię wszystko bez najmniejszego sensu. Obiecaj, że choć się jeszcze nie poznaliśmy - odnajdziesz mnie.
-Lorance.


To moja wina, że cierpiałeś. Że poznałeś zakazany owoc ... Że mrok zaczął spowijać twoje serce dzień po dniu, chwila po chwili, sekunda po sekundzie... Ja nie mogłam nic zrobić. Związana więzami, tylko patrzyłam. Patrzyłam jak wbijają w ciebie, te wszystkie ostrza. Ale kimże jestem, że nie potrafiłam chronić mojego anioła? Nikim. Wybacz mi.
- Maggie.



Witam Was na naszym pierwszym blogu : ) Prolog jest dość krótki, ale wydaje mi się, że jest w nim wszystko co powinno być. Zresztą to tylko wstęp : ) Rozdziały będą już długie i wydaje mi się, że ciekawe - opinia będzie należała do was :)
Prolog jest wiadomo - początkiem czegość nowego, a rzeczy nowe bywają niezwykłe. Mam nadzieję, że ten blog taki będzie :)
Ja równiez mam taką nadzieję, trzymajcie się ciepło, zapraszam do komentowania i dodawania do obserwowanych, a tym czasem się z wami żegnamy ♥

Edit.
Poniżej załączam ZWIASTUN tego oto opowiadania


24 komentarze:

  1. Co bu tu mówić? Prolog jest boski,boski! Wszystko zrozumiałe. Przez ciebie nie mogę się doczekać co dalej! Życzę wielkiej weny i pozdrawiam! Również zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu musiałaś to tak ciekawie opisać ^.^ ? Teraz jestem niecierpliwa co do pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie i niewątpliwie jeszcze tu zajrzę :) Prolog jest co prawda krótki, ale raczej treściwy. Zainteresowała mnie kwestia Maggie, przeczytałam bowiem w zakładce o Bohaterach, że będąc wilkołakiem, została przemieniona w wampira. Czy we wszystkich historia jad wampira nie uśmierca wilkołaka i na odwrót? Cóż, nieważne, to twój twór, ale mam nadzieję, że wszystko ładnie opiszesz, jeśli nie od strony typowo biologicznej, to chociaż na zasadzie "to się stało, ponieważ..." ;)
    Po takim krótkim tekście trudno powiedzieć, jaki masz styl, jednak myślę, że jest naprawdę dobrze ;) Radziłabym ci jednak wyjustować tekst i może nieco zmienić kolor - jest lekko niewidoczny na tle postu.
    W ogóle masz prześliczny szablon. Sama zajmuję się grafiką i wiem, że czasami jest trudno dopasować wygląd bloga do treści - przeszkadza nam albo kolor, albo zdjęcia, albo nawet układ. W każdym razie u ciebie wszystko gra i nawet nie fałszuje :) Autorka szablonu może być z siebie dumna ;)
    Pozdrawiam cię więc i czekam na rozdział pierwszy. Teraz mykam przejrzeć resztę twoich zakładek i dodać cię do czytanych na moim blogu.
    Minnie
    [noli-me-tangere]

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne! czekam na rozdział pierwszy! -DERCIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co napisać ...Mavis mnie zmusiła xD
    Twórczyni ....A co do tekstu to podoba mi się Lorance ...co jej już mówiłem >.<

    Gott

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli, że mam wam skomentować Prolog tak? Okej. Według mnie wciąga, tak jak powiedziałyście - krótki, lecz treściwy, więc to się liczy. Od razu mówię, polubiłam Lorence. Sorki Maggie, ale ona jakoś bardziej przypadła mi do gustu. : ) Dobra, czekam na pierwszy rozdział dziewczyny!
    Shecky. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wszystko wymyśliłaś, na pewno zajrzę tu nie raz! Urszula

    OdpowiedzUsuń
  8. *_* boskie, musisz mi powiedziec kiedy opublikujesz pierwszy rozdzial.

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne *-* Musisz mi powiedziec jak opublikujesz pierwszy rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog krótki, ale wciągający... Tak jak wcześniejszym osobom... Spodobała mi się Lorence :3
    Czekam na pierwszy rozdział... Mam nadzieję, że będzie równie ciekawy jak się zapowiada ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Prolog krótki, ale wciągający... Tak jak poprzednikom, spodobała mi się Lorence :3
    Czekam na pierwszy rozdział i mam nadzieję, że będzie równie ciekawy jak się zapowiada ^^
    Powodzenia w tworzeniu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ogromną słabość do prologów w takim stylu. Początek bardzo intrygujący i hipnotyzujący, ale nie chcę zbytnio cukrzyć, bo zobaczymy jak będzie dalej. Serce zawsze skrada mi szereg filozoficznych bądz psychologicznych zagadnień, z błyskiem w oku zaczytuję się też w egzystencjalnych pytaniach. Jeśli w rozdziałach będą przeplatać się takie treści to mnie macie... Szata graficzna miła dla oka,a zwiastun wzmógł tylko nadludzką ciekawość. Stworzcie coś oryginalnego, trzymam kciuki i życzę duuużo weny. Nie rezygnujcie tylko ;3 ~Knight.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm......nie wiem co powiedzieć. Prolog jest nieziemnski i aż jest mi smutno, że na blogu pojawił się dopiero on. No cóż..., pozostało mi cierpliwie czekać aż dodacie pierwszy rozdział. Który niewątpliwie będzie tak samo dobry jak prolog, a może jeszcze lepszy. :) Gdyby nie był to dla was problem mogłybyście informować mnie o nowych rozdziałach na moim blogu w zakładce spam?
    die-in-your-arms.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę weny! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne sam prolog i zwiastun sprawia że chce się więcej oby tak dalej <3~Ace Daniels :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się napatrzeć na zwiastun wzbudza takie emocje czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No zapowiada się ciekawie.Czekam na następne posty :3

    OdpowiedzUsuń
  17. masz racje , krótki . Przynajmniej zwięzły i na temat , czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze - ciarki kilka razy mnie przeszły, gdy go czytałam : ) już ten sam zarodek opowiadania bardzo mi się spodobał, no i wygląd bloga - jej *.* piszta jak najszybciej - ja czekam również <3 żona Sadosia .

    OdpowiedzUsuń
  19. No no no .... Zapowiada się ciekawie ! Napewno bd czytać dalej ! Jak bd pierwszy rozdział poprosze link na fejsie :D Klaudia L. ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Okey.... zwykle nie lubię takich rzeczy ... ale zapowiada się dość ciekawie! spróbuję nie przegapić nadchodzących rozdziałów / Rigia

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny prolog ^^
    czekaamy na więcej ! ; ) Paulinaa ; *

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre , a nawet bardzo dobre , ciarki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Prolog interesujący, tajemniczy, ale jednak czegoś mi w nim zabrakło. Może to moja wybredność odnośnie każdej czytanej treści czy może przyzwyczajenie do innej formy pisania, ale jestem pełna sprzeczności. Niby zaciekawiona, chcąca więcej, a zarazem zniechęcona i cmokająca z lekkim niezadowoleniem. Widzę, że w komentarzach dużo słodzenia, ale moim zdaniem lepsza jest krytyka od komplementów. Ogólnie nie jest źle, ale czekam na jakieś wybuchy, apogeum akcji, bo u mnie ciarki nie wystąpiły. Kolokwialnie mówiąc- zajeżdża bardzo wątkiem miłosnym, a tego mam po dziurki w nosie.
    Och, taka mała podpowiedź - kolor czcionki idealnie komponuje się z piękną szatą graficzną, ale jest nieco niewyraźny. Może dałoby jakoś to poprawić? ;> /Nina.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pierwsze linijki. Jejku, przestań wreszcie chrzanić, że nie masz talentu, no! Świetnie napisane ♥ Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy